lördag 17 mars 2012

Pyret rules!!!


Magen växer så det knakar och det lilla pyret där inne mår fint, alla värden är tipp topp. Att mamman däremot börjar gå hårt åt är inget den bekymrar sig för, vilket för den sakens skull är tur. Har just varit ock köpt handledsskydd till båda mina händer som värker och har noll styrka eller smidighet. Trodde aldrig jag skulle känna mig som min farmor på 85år i styrka där inte. Lika snygga handledsskydd har vi med. Farmor det är du och jag (gravida kvinnan), du och jag! Men men tur att veckorna går fort!



En känsla jag har om pyret där inne som växer i samma takt som ungen, är att jag blivit mer och mer säker på vad det är för något där inne. Vi vet ju ännu inte om det rör sig om en kille eller tjej men jag har mina starka aningar! Oavsett vad det nu är kommer den bli snyggast i stan i dessa söta kläder från lundmyr som kom med posten för någon dag sedan. Nappar från h&m skulle passa perfekt till denna outfiten!

Pyret i magen du är så underbar, kom ut snart för vi längtar!


Puss och kram till er söta där ute!






1 kommentar:

  1. Roligt att höra att pyret mår bra och tur för honom/henne att mamma är tålmodig. Förstår att den magen frestar på ryggen. Gott att tiden rusar mot fullbordan och pyret kommer ut. Kämpa på och Lycka till hälsar Birgit och Kjell.

    SvaraRadera