måndag 2 april 2012

Bästaste mormor!

Min mormor är inte vilken kvinna som helst! Hon är den bästa som går i ett par skor. Hon fyller 80 nu i maj och det är fantastiskt vad hon kan och har gjort. Förutom att alltid ställa upp för mig och finnas där är hon även en av mina idetillverkare. Hon är grym på att sticka och besen kommer få massa fina plagg, men hon är också grym på att väva. Det senaste jag kom på var mattor av jeans och till sina trots 80år nappar hon på idéen. Inga andra tanter i vävstugan vill väva i jeans, men min mormor ställer självklart upp... resultatet... inte bara ett par sjukt snygga mattor, utan även en drös med tanter som nu ska samla gamla jeans och väva jeans mattor!!  Trendsättaren mormor har än en gång visat vägen!


Mormor! Du är bäst! Älskar dig väldigt mycket!



Kram på er alla där ute!


2 kommentarer: