tisdag 3 april 2012

Som en skabbig räv!!


Tokig!! Klådan gör mig galen... vet hur det skulle kännas att vara en skabbräv.. förstår att dem blir så sjuka...stackare!! Man blir ju helt fixerad av att klia...hitta nya saker att klia med eller nått som lindrar... nätterna när man vaknar och får klipanik ja då är det en kall dusch lite halvt sovandes och sedan somna om igen för att sedan ta ännu en.... ja besen du får mer än gärna komma ut NU!

Vackraste rosorna vi fått från mor och far förgyller en sådan här kliande dag!

Men men... sista dagen på jobbet imorgon och sedan väntar påskfirande nere i Tämta med min kära och underbara familj!



Kram




4 kommentarer:

  1. Då måste du hälsa alla från mig! Visst är det härligt med lite långledigt!
    Vilka ursnygga mattor E har gjort!! Mina gamla jeans är nog med där på ett litet hörn ;)
    Glad Påsk!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Stackare! Har du inget att smörja magen med?! Olja eller mild lotion? Att använda barnolja i duschen var också bra, det hjälpte för mig... Kramar! :)

    SvaraRadera
  3. Ska jag göra Lotta! åh har du varit med å bidragit.. då får man tacka.. :d hoppas ni får en fin påsk med.
    Marie inget som hjälper tyvärr.. är fötter och händer som är värst.. men tack ändå! kram å glad påsk på dig

    SvaraRadera
  4. Din stackare! Du får allt vänta med att föda än ett tag. Vi måste fira påsk först! Kramar från moster

    SvaraRadera