måndag 9 januari 2012

Kaos.....

Ja jag får väl inse att julen är slut och att julsaker och de grejor som hör där till får eller ska plockas bort, även om amarylisen inte ens slagit ut och att jag fortfarande inte insett att julen försvann fortare än blixten. Men det är så finurligt med min hjärna då... för den börjar spinna runt som en liten helikopter. Vad ska jag göra med de tomma platser som julpyntet stått på? Och ommöbleringen vi gjorde för att få plats med den stora granen, vad ska vi göra med det?


Och jag kanske borde fixa till den dära "skogen", som sambon kallar en liten gren jag tagit hem och ställt i ett hörn. Är det inte på tiden att jag fixar lampan som jag tänkte till den? Och kanske skulle man möblera om IGEN!!!

Och hejsan hoppsan Kerstin för att jag just dragit igång alla projekt på en gång och jippi för vad glad min älskling kommer bli när han intrillandes från jobb och träning lär komma in i ett lite smått lagom stort KAOS!!

1 kommentar: