måndag 28 maj 2012

Jag är mamma!


Att få in i mitt huvud att jag är mamma har inte varit det enklaste. Jag har svårt att se mig själv där än.. men det kommer väl så småningom. En sak jag dock inte har svårt för är att ta vara på tillfällen till att fira lite extra.... och jag tror inte att det ungått någon att det varit morsdag i helgen.

 Sedan hade även jag och prins J vår dag i tisdags förra veckan, så vi passade på att fira den i helgen med. Så lördagskvällen fick det bli en date med min älskling och vår underbara dotter som självklart fick följa med. Det blev Tapas på ett nytt ställe i stan.. inte dumt alls.


Söndagen var det dags för min första Morsdag.. dagen till ära blev jag uppvaktad med en picknick frukost i stadsparken på en filt i solen, samt en behövlig sovmorgon utan en jollrande bebis brevid. Hedvig firade självklart sin mor på sitt lilla vis!



En skön helg som tog slut allt för fort och tiden med pappa/prins J är alldeles för kort. Vi längtar tillbaka till dem första veckorna och framåt till hans semester! Men men inte hänga läpp för det.. idag regnar det vilket betyder soffmys med film och bebisgos!

Hade fint alla underbara!


Kramar




2 kommentarer:

  1. Låter som en perfekt första mors dag. försök njuta varje dag. dagarna går så fort. vips har dom gått ut skolan och flyttat hemifrån. massa kramar till hela familjen

    SvaraRadera
  2. Ja den var underbar! haha ja man får höra det hela tiden å nog njuter man varje dag... den har så många guldkorn att suga på... snart ses vi igen... :D jippi! kramar

    SvaraRadera