måndag 15 oktober 2012

Värtsa klippet!


Före

Jaha så var det gjort. Jag vågade... det var läskigt och jag hade mycket beslutsångest åt det långa långa som var... men är mycket nöjd med det korta lätt hanterliga burr jag nu har. Dock är jag fortfaranade smått i chock när jag ser mig själv i spegeln eller skall duscha den där korta kaluffsen med allt för mycket shampoo. Men när man stiger upp och bara kan dra handen igenom det och det ligger som perfekt, samt inga små bebishänder kommer åt att dra i det, då känns det riktigt bra, och tillråga på allt.. jag tycker det är mycket snyggt.
 

Efter
 
Nöjd och glad med en ny kortare frilla!
 
 



 


4 kommentarer:

  1. GRATTIS till din nya snygga frisyr.
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Det var modigt gjort!! Blev ju jättefint. Kan tänka mig att det är praktiskt också.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja mycket praktiskt faktiskt. kram

      Radera